Aplikasi Mudah alih

Bagaimana saya boleh mula belajar di telefon pintar atau tablet?

For help with downloading the mobile app, see:

Get it on Google Play Download on the App Store
saya tidak dapat mendengar audio semasa menggunakan aplikasi mudah alih.
Menukar mod senyap
Dalam keadaan mod senyap, peranti mudah alih anda biasanya tidak akan memainkan audio melalui speaker: Anda boleh mendengar audio dengan memasang ia ke telefon telinga, atau dengan memadam mod senyap,

Menaikkan kelantangan bunyi
Jika anda masih tidak dapat mendengar apa-apa selepas memadam mod senyap, kelantangan media anda mungkin diset terlalu rendah. Tap butang main untuk audio dimainkan dan dengan segera melaraskannya ke paras bunyi yang sesuai.
[iOS] Buka aplikasi mudah alih, saya tidak boleh terlebih dahulu melepasi peringkat rakaman.
Buka iOS'Settings' dan pastikan aplikasi Learn English Now mempunyai kebenaran untuk mengakses mikrofon anda. (Tap 'settings', dan kemudian 'Privacy', dan kemudian 'Microphone', dan set 'Learn English Now' ke ON)
Pada aplikasi mudah alih, saya tidak dapat memuat turun pelajaran.
Tutup aplikasi dengan sepenuhnya. Apabila anda ada sambunga internet yang stabil, buka semila aplikasi dan cuba memuat turun pelajaran anda sekali lagi.
  • Pada iOS, klik dua kali butang rumah untuk melihat aplikasi yang telah dibuka. Leret ke kanan atau kiri untuk mencari aplikasi tersebut. Leret previu aplikasi untuk menutupnya.
  • Pada Android, prosedurnya adalah berbeza dengan telefon dan versi berlainan. Cuba:tap menu pelbagai tugas di bahagian bawah sebelah kanan bar navigasi,dan leret aplikasi ke kiri atau kanan bagi menutupnya.
Juga, pastikan anda mempunyai ruangan mencukupi di telefon anda bagi memuat turun pelajaran.
Pada Android sila kemas kini aplikasi'Android System WebView' anda
Saya belajar dengan menggunakan aplikasi mudah alih, tetapi pengajian saya tidak terdapat di laporan pengajian saya.
Jika anda sedang belajar di luar talian (dengan pelajaran yang telah di muat turun dan tiada sambungan internet), data pengajian anda tidak dihantar ke pelayan kami, dan tidak akan dipaparkan di laporan pengajian anda. Untuk mengemaskini data pengajian anda, sambungkan peranti mudah alih anda dengan internet, buka aplikasi, dan tap ikon anak panah bulat di sebelah atas kanan skrin pembelajaran. Data pengajian anda akan di kemas kini dan ditunjukkan dalam laporan pengajian anda..
Saya belajar di komputer, tetapi pengajian saya tidak ditunjukkan dalam aplikasi di peranti mudah alih saya.
Pastikan peranti mudah alih anda disambungkan ke internet. Buka aplikasi, dan tap ikon anak panah bulat di bahagian atas kanan senarai pembelajaran.
Jika data pengajian anda masih tidak menunjukkan dengan betul, log keluar aplikasi, dan log masuk semula.
Saya masih ada masalah selepas menyemak Soalan-soalan Sering Ditanya.
Pasukan Sokongan kami akan membantu.Ikut langkah-langkah di bawah bagi melaporkan masalah

  1. Buka aplikasi
  2. Pada skrin di mana berlakunya masalah, goncang peranti mudah alih anda atas dan bawah.
  3. Tap 'OK" di bawah mesej 'Shake to report a problem'
  4. Pada halaman 'Diagnostic Info', tap kotak 'Describe'. Masukkan nama anda, e-mel yang berdaftar, dan butiran masalah (contoh: saya tidak dapat log masuk).
  5. Klik 'Send information'.